28.1.12

TOP TEN

Ini namanya entri mencarik mati. Takpe. Aku memang gamble bukan? Jenis yang tak tau malu pula tu. Living on the edge, extremely, bak kata omputeh.

Belasah laa. Blog aku neh bukannya glemer mana pun. Asalkan aku tak feed kat facebook rasanya tak ramai yang sedar aku ada entri-entri seperti ini.

Baiklah, terus ke topik.


Top Ten Things That I Like About Her :-

1. Cun, atau bahasa modennya, cantik menarik tertarik kau memang the bomb! Well, aku kan laki yang keji, yang tak sedar diri pula tu. Ini bukannya kes “she’s beautiful because I’m attracted to her” tapi beliau memang dah ada ramai peminat dan mungkin juga stalker (keh keh) tersendiri. So untuk fakta yang ini, telahpun dibuktikan.

2. Independent.

3. Peramah yang amat. Boleh bukak topik berborak apa saja dan insya-Allah beliau akan melayan mana yang termampu.

4. Pandai menghormati orang. Bebudak pompuan zaman sekarang dah ramai yang bersifat ingrateful bitches, overzealous dan mudah perasan yang amat pula tu. Pantang nak dibawak gurau sikit, tetiba terus keluar statement kat facebook ala-ala nak berjihad fisabillilah.Wahahaha… Kalau bahasa penuh sopan takpe laa jugak.

5. Memiliki effort dan komitmen yang tinggi dalam cuba menjayakan sesuatu perkara.

6. Walaupun aku single dan aku ada ramai kawan rapat serta selalu beraktiviti jimba-jimba, hakikatnya at a certain point and time, manusia seperti aku akan berasa lonely. Terutama bila nak berbicara soal-soal yang agak menjanggalkan untuk dikongsikan bersama handai taulan. Aku dapat rasakan, dia pun begitu jugak. Mungkin cuma tidak terlalu gedik cam aku je.

7. Memetik kata-kata Optimus Prime, she’s “more than meets the eye”.

8. Nampak manja dan comel.

9. Tak kedekut secara praktikal.

10. Agak lurus dan innocent yang kelihatan sangat sweet.


‘Her’ di sini adalah salah seorang acquaintance aku. Bukannya awek, bukannya tunang, bukannya adik angkat (haha?!) atau sebagainya. Jadi silalah hentikan gossip-gossip tidak masuk akalmu itu di sekitar Impian Maju okeh. Jatuh saham aku satgi. Kah kah!

Ini cuma satu bentuk observation aku terhadap seorang wanita. Takde nak diselitkan pengharapan ke apa ke sebab ada sorang pakar falsafah hari tu dah mengeluarkan press conference mengatakan pengharapan adalah akar kepada segala kekecewaan. :P

Baiklah, ke topik seterusnya.


Top Ten Things That She Might Not Like About Me :-

1. Seriously? Are you effing kidding me? Ingat cukup 10 senarai je ke? Muahahaha…



Entah. Aku pun tatau apa sebenarnya motif aku membebel neh. Sila ignore. Keep jalan-jalan please, there’s nothing to see here (lagak prebet polis menghalau orang ramai dari crime scene). Kah kah!

0 KoMen:

Post a Comment

Any Comment? Anybody?