21.3.07

Kawan Makan Kawan

Bila Sang Pujangga bermadah kata :

Aku bengang! Dah laa kaki injured, tido tak cukup, badan berbau sebab tak balik mandi, tetiba lak si mamat neh mintak aku tunjukkan jalan ke Puduraya. Yang lain-lain semuanya mengelak awal-awal memberikan berbagai alasan tanak menolong. Tapi aku yang baik hati ni laa yang sanggup meneman dia.

Lepas ambik adik angkat dia yang baru balik dari Perak, dia ajak aku dengan adik dia tu makan malam. Aku insist gak supaya dia antar aku balik rumah dulu sebab badan aku dah tak larat gila. Dan dia menggunakan alasan jimat minyak serta nak kenalkan aku ngan adik dia yang baru lepas clash tuh untuk jadikan aku sebagai tebusan. Aku tau laa adik dia tu kiut, tapi dia ingat aku neh kemaruk pompuan sangat macam dia ke?! Huhu.

Lepas aku berjaya paksa dia hantar aku jugak dan sampai ke rumah dalam keadaan selamat, baru aku pasan henset aku hilang ketika aku nak upload gambar untuk ditunjukkan kat member YM aku. Ciss, ini mesti terjatuh dalam kereta dia masa aku terlelap tadi.

“Jai, alaa, henset ko ade lam kete aku neh. Camne?”
“Ko boleh patah balik umah aku tak, tolong anta kjap? Aku nak pakai henset tuh malam neh.”
“Adeh. Tak dapat laa. Umah ko jauh. Kang minyak aku tak cukup nak antar adik aku balik kolej. Nanti bila-bila ko datang lepak Bangi ko ambik laa balik henset neh ek?”

Kesudahannya aku terpaksa start enjin kereta aku dalam keadaan sakit, letih, mengantuk, untuk dapatkan balik henset aku tu kat dia.

CELAKA KO AZMEEN!!!

4 KoMen:

~~~***aZaHygCoMeL***~~~ said...

aku tak tau nak gelak ker nak kesian biler baca citer ni ajai wei......tp aku rasa byk gelak kot dr kesian......klakar ler ko ni....muahahahaha

p/s aku tetap kesian

Si B*ntang said...
This comment has been removed by the author.
Si B*ntang said...

dan muke...*icon siul2 yg mensaketkan hati*

tyrexia said...

abis madu sepah dibuang.
pakai public r ajai.. senang.

Post a Comment

Any Comment? Anybody?