29.10.09

CANTIK

Kamu rasa kamu cantik?

Kamu rasa Siti Nurhaliza tu cantik?

Kamu rasa aku neh cantik? (hish, korang neh… buat aku blushing je. Aku neh tak lebih dari sekadar hensem je laa)

Cantik dalam definisi aku adalah Xian Mikol, salah sorang model dalam agensi Janice Dickinson :




Ye, beliau cuma cantik dari rupa parasnya yang aku anggap perfect dari semua sudut. Tang matanya, pilihan fesyen rambutnya, hidungnya, suaranya, dan ‘lain-lain’ lagi.

Maaf kerana menyajikan gambar yang membuatkan lelaki-lelaki di luar sana gundah gulana dan tidur tak lena.



~”Aku paham naluri kamu…”~

12 KoMen:

dekboy said...

pheh!!
gambo leh wat mata kita segar...
cerah secerah2nya...wakaka!!

cantik benda subjektif...payah nak describe kat tentang kecantikan ni...cantik luaran..cantik dalaman...hanya mata kita je mampu nenilai sume tu...hehehe

yang pasti..sume orang nak pilih yang cantik menurut pandangan mata masing2...ehemmmmm

mamarempit said...

kalo sume dah cantek dari segi fizikal....kenalah tambah lagi...kecantikan dalam plak....dari segi kerohanian dan batiniah....baru la ngammm...hehehe....

Mak Su said...

amboi mak! pusat dia!!! wuhooo

(dok belek pusat sendiri, oops!)

Nazra~ said...

xian ni mmg chantek. naz pn suka kt dia. perfect lah :D

DilOt said...

pusat2...adei....

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

mukadimah : wahhh... laju je org komen bile aku taruk gambo camneh ekk... yg peliknye, mane pegi jantan2 sume? yg ade pon dekboy. adeh, kuning laa otak putihmu itu...



dekboy : btol! itulaa tema utama entri neh. nak menerangkan kesubjektifan isu cantik pada pandangan org lain...

mama : ish mama. kalo laa saye dapat xian neh, akan saye didik kecantikan dalamannye. dan sumpah, saye dah tak carik yg lain dah pastu... wakakaka (ayat propa)

maksu : :| sile laa jgn. ngeri oke!

naz : wahh, tersalah rupanya teori aku yg menyangkakan 'pompuan akan jeles dengan mana2 pompuan yg lebih cantik dari mereka'. :p

dilot : pusat? pusat serenti kah? lalalala...

Rynn Cowbra said...

cehh, rynn lagi cun!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

haa... kan dah agak!

Mohammad Al-Aiman said...

model ko tu mmg cantik
tp bg ak mak ak la cantik kn
kalau x, xder la dpt anak yg agak kacak ni kn?kn?

=D

nur'ain said...

heh. lelaki.



:p

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

aiman: agak kacak = definisi : macam kacak tapi sebenarnye tak...

err, aku terpaksa setuju man... cisss...

ain : Aku adalah lelaki yang tak pernah lelah mencari wanita

Aku adalah lelaki yang selalu gundah menuggu wanitaku

sumber : samsons - naluri lelaki

:p

Anonymous said...

what bands are good to see for emo hairstyles?
[url=http://www.emo-hairstyles.info/]emo hairstyles[/url]

Post a Comment

Any Comment? Anybody?