17.10.09

EDISI RE-POST SPECIAL : TEKAK-TEKIK KEJIK DI HARI DEEPAVALI

PostScript : Teka teki jawab sendiri yang bersifat keji (kopi-pasta dan di-edit dari blogger indon)


Apakah beza bulan madu pertama dan kedua?
Bulan madu pertama, si isteri berkata: “Wow, besarnya…”
Bulan madu kedua, si suami berkata: “Wow, besarnya…”

Haiwan apa yang bersaudara?
Katak dua beradik.

Kenapa spender superman berwarna merah?
Lupa pakai pad.

Apakah ayat pertama akan dituturkan si bisu apabila kali pertama dapat bercakap?
Testing, testing, 1 2 3…

Ikan apa yang mempunyai seribu mata?
Ikan bilis satu kilo.

Binatang apa yang paling dibenci anjing laut?
Kucing laut.

Kenapa ayam berkokok memejamkan matanya?
Dah hafal lirik.

Telur apa yang paling sedap?
Telur yang sudah gatal lagi digaru-garu pulak tu.

Kenapa anak babi bila jalan, kepalanya menunduk ke tanah?
Malu kat ibu dia.

Kenapa anak katak jalan terlompat-lompat?
Sebab dia seronok dia bukan anak babi.

Kenapa mayat dikafan kain putih?
Kalau warna hitam orang tak nampak, dah tak takut pulak nanti…

Beza cenderawasih dan perempuan?
Cenderawasih burung syurga,
perempuan syurga burung.

Buah apa yang berakhir dengan huruf ‘k’?
Mangga busuk, rambutan busuk, pisang busuk…

Macam mana nak pergi terbang ke matahari tanpa terbakar kepanasan?
Pergi waktu malam.

Daun apa yang tak boleh disentuh?
“Daun touch me!”

Hitam, kecil, tapi kalau disentuh silap-silap boleh kena pukul. Apa dia?
Taik lalat Mike Tyson.

Perbezaan bola sepak dan kahwin?
Kalau bola sepak, gol dulu baru peluk.
Kalau kahwin, peluk dulu baru gol.



7 KoMen:

nur'ain said...

si ajai ni pun dah nak kena kawen kot?

Mak Su said...

tah haper haper teka teki hang ;p

dekboy said...

teka teki apa ni..tak paham lor..

nak2 yang bulan madu tu....hehe

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

si ain : agaknye laa ain kot. tapi aku takleh nak masuk minang ko sbb aku bukan anak sultan. keh keh keh...

maksu : disclaimer - teka teki ini bukan saya yang punye. lalalala...

dekboy : teka teki keji sebenarnya membawa maksud hanya untuk orang 'di atas umur' je dik...

^inas^ said...

kurennngggg ahhhhh~

Mohammad Al-Aiman said...

kau ni semakin hari semakin mengarut ni a**n
haha
=D

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

sejak bile perkataan atan telah diharamkan lam blog aku neh...

wakakaka...

f**k!

Post a Comment

Any Comment? Anybody?