27.6.08

PAKCIK SAKIT KE, PAKCIK?

Bila Sang Pujangga bermadah kata :



Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata:

"Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry"

Pelajar B pulak kata”

"Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki"

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata:

"Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: “Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak
cik mengidap penyakit apa?”

Orang Tua: “Kamu fikir aku ada penyakit apa?”

Pelajar A: “Saya fikir pak cik mengidap Sindrom Petry.”

Orang Tua: “Emm... bukan.”

Pelajar B: “Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap Sindrom Zovitzki.”

Orang Tua: “...pun bukan.”

Pelajar A: “Habis tu?”

Orang Tua: “Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terkencit pulak
dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...”

7 KoMen:

Kak Piah said...

kuh..kuh.. klakau la ko nih..

Mak Su said...

pengajarannya, kalau nak kentut, jgn lalu depan kolej perubatan... asik kena kaji jer plaks. ahaks... kui kui kui

so'od said...

pengotor btul org tua tu.. chait!

Rynn Cowbra said...

geli :|

busuk punya worang :|

cendawanintim said...

wakakakakkakakakakakakka........adeh....terbelik urat perut nih gelak...

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

eEuWwWwWwW !!!

KeSiaN KeSiaN !!!

nur'ain said...

hahaha. memang kasihan pelajar2 tu.

Post a Comment

Any Comment? Anybody?