15.6.08

TAKUT?

Bila Sang Pujangga bermadah kata :



Gadis A : "Jai, saya rasa awak ni tak betul-betul serius dengan saya. Saya takut. Saya tak boleh teruskan dengan awak sebab saya tak mahu jiwa saya dipermainkan kelak. Saya mahu seorang lelaki yang saya mampu untuk bergantung harap menjadi suami saya satu hari nanti."


'TETTT!!! (bunyi buzzer) Sila cuba lagi di episod akan datang'.


Wah, aku ni muda lagi... (tiru ayat Azark). Rilek-rilek laa dulu kalo ada hati nak ajak aku kawen sekalipun. Adesss…



Gadis B : "Jai, awak ni serius sangat laa. Takut saya dibuatnya. Saya masih muda dan ada banyak lagi benda dalam dunia ni yang saya belum capai dan cuba nak kecapi. Awak janganlah anggap saya dah ada planning nak jadikan awak pasangan saya sehidup semati."


'TETTT!!! Strike two!'


Aku baru sebut sikit pasal bakal anak pun dah nak kecoh. Bukannya aku mintak ko lahirkan anak aku pun. Tapi aku memang nak anak satu hari nanti. So, apa salahnya aku nak cerita sikit pasal bakal anak AKU (bukan anak ngko!) tu dengan ko?!! Perasan…



Gadis C : "Jai, awak neh kejap serius, kejap main-main. Saya kompius arr dengan awak. Saya takut kalau perangai awak ni takkan berubah sampai bila-bila. Saya tak tau apa nak expect dari awak. Saya rasa, sampai di sini sajalah perhubungan kita."


'TETTT!!! Game over.'



Damn!




~EndOfRelationship~

12 KoMen:

Tyra said...
This comment has been removed by the author.
Tyra said...

tibe2 aku rasa cam main peraduan susun dan suaikan...

yg ayat B kau gune kat gadis A.
yg ayat A kau gune kat gadis B.
Yg ayat C tu... takyah gune. biorkan gadis C.. carik je yg lain..

*larikkk

mAkCiK De' KiPaS said...

wei, apsal ko tiruk ayat aku! tau la ko mengakui yg aku ni muda lagi :))

Mak Su said...

re-start

nur'ain said...

jodoh awak belum sampai la tu. Biasanya kalau betul dah suka, takde dah alasan2 cenggitu. tunggu sat lagi naa..^_~

so'od said...

tettttt! time to change..:D

EpaL c0keLaT said...

Kahkahkah =)) cam klakar pon ade.. Mcm2 prangai yek.. Eh, tuh kesah benar ke rekaan semata2 :|

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

HaHa...

aKu RaSe Ko Ni Yg SdG² SaJa !

:P

Si Kachak Yang Masih Teruna said...

Dude,
gini-lah nasib sbg jejaka kachak yg ditinggalkan chenta.

Jgn risau dude, ko jejaka kachak, walau realitinya aku lg kachak. Masih ramai perawan di luar sana yg ade hati nak kat ko. Ko tinggal pilih je.

G'luck, fella!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

tyrark : aku kompius!!!

azark : tiruk ayat tak bererti aku mengiyakan yerk... :-w

maksu : problem loading game. please re-insert your memory card.

cahaya ain : ye ke? peliknya sbb manusia neh kebiasaannya takkan lari dari membuat alasan...

pish'ark : time is running out!

lyark : sila gunakan budi bicara anda utk teka sendirik... muehehehe...

wanark : :-|

tak berapa nak kachark : wohoho... nasehat dari si penchret yang amat mengujakan...

cendawanintim said...

cuber lagik n lagik n lagik...okeh!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

n lagik n lagik n lagik n lagik n lagik n lagik... huhu... makin ramai laa jadi mangse ayat bunga2 aku pasneh...

Post a Comment

Any Comment? Anybody?