28.1.10

KISS MY A**





Jambukah mereka? Haha, malas dah nak buat entri pasal buah jambu.

Mereka dikenali sebagai Aidil Zafuan dan Zaquan Adha. Siapakah mereka dan apakah yang menyebabkan mereka popular? Sila google sendiri. :P

Semalam kerusi di tempat kerja ku ada tompokan kecil. Aku musykil. Lalu aku cuba mengkajinya. Ternyata ia adalah minyak masak. Aku mula memikirkan samada orang sengaja nak pedajal aku untuk meletak minyak di kerusi feveret ku itu. Oh tidak. Aku kini berfikiran positif, tidak sedengkal itu. Mungkin pekerja syif malam tadi membeli bungkusan nasi berlauk dan diletakkan secara tergesa-gesa di atas kerusi empuk ini. Mungkin kerana ingin menjawab panggilan telefon dari saudara atau handainya. Mungkin juga beliau rasa ingin terkucil secara tiba-tiba.

Lagipun aku selalu membiarkan pangkin tempat kegemaran untuk beliau berbaring dibasahi hujan kerana kawasan aku bekerja ini tidak berbumbung. Cuma dilitupi kain kanvas umpama orang berkelah ataupun rumah kongsi saja. Kira ‘win-win situation’ lah ini. Huhu. Sedih nasibku.

Kerana kerusi ku itu empuk, bersponge-bob ala-ala kusyen, kesan minyak itu sudah pasti tidak akan hilang sekiranya tidak dicuci atau sekurang-kurangnya dijemur terik matahari terlebih dahulu. Maka aku ambil jalan mudah dengan menghamparkan beberapa helaian kertas suratkhabar bagi melapisinya agar bontotku tidak tersumbat dengan lemak kolestrol pula di kemudian hari. Pehh, betul-betul aku nak kasik korang muntah kali neh.

Okeh, entri kontroversi ini disusuli juga dengan perbualan yang turut sama bersifat kontroversi.


“Ohh, sungguh relevan sekali apabila wajah mereka berada di bawah bontotku.”

“Apakah kamu Ghey wahai Mr. Ajai?”

“Kepala hotak kamu! Maksud aku ia sungguh ironi bersesuaian dengan istilah kiss my a**”

“Sah, kamu Ghey!”

“Shadap yu! Sebenarnya kiss my a** ada dua maksud. Ia mungkin bermaksud Ghey dan ia juga mungkin berunsur provokasi.”

“Jadi apakah kamu ingin mem-provoke pasangan adik beradik ini?”

“Tidak. Aku cuba meng-apply maksud kedua-duanya sekali.”

“Bagaimana pula tu? Jelaskan dengan lebih lanjut.”

“Aku ada love-hate relationship dengan kedua-kedua budak ini.” Selamba badak panggil mereka budak.

“Wah, adakah kamu cuba meningkatkan kadar trafik visitor ke blog kamu dengan mengakui bahawa kamu berskandal sesama jenis dengan mereka?” Cis, mentang-mentanglah keyword Aidil Zafuan dan Zaquan Adha adalah antara keyword paling hits untuk blog aku. ~sumber – nuffnang analytic~

“Ohh, aku bukan lelaki murahan seperti itu; walaupun diriku ini tidaklah laku. Aku tidak mendamba komen yang beribu-ribu. Cukuplah mana yang ada tersemat di kalbu. Yang aku maksudkan, aku suka mereka kerana mereka adalah pemain bolasepak handalan yang memiliki ciri professional yang sejati serta konsisten dengan corak mutu permainan mereka. Mereka juga telah banyak kali mengharumkan nama negara. Selain itu, mereka juga memiliki asset hebat yang boleh bergelar duta pemain bolasepak negara dalam mewakili produk-produk sukan antarabangsa setanding juga dengan nama David Beckham atau Cristiano Ronaldo si saudagar syampu kelumumur itu.”

“Maka kamu menyimpan perasaan songsang kepada mereka?”

“Tidaklah begitu. Aku cuma menghormati bakat yang mereka ada.”

“Jadi, kalau menghormati, kenapa kamu membenci mereka pula?”

“Kerana mereka masih berdegil tak mahu join skuad pasukan bolasepak Selangor yang aku percaya boleh dimantapkan lagi dengan kehadiran mereka. Dan mereka juga telah mengebas Rita Rudaini serta Ayu Raudhah yang masing-masing mempunyai asset 'mantaps' dan hebat. Aku jeles oke! So kiss my a**”

Haha.

Okeh, entri ini tidak serius. Serius-li aku bukan seorang Ghey. Ye, aku homophobic. So what? In my country, homo-phobic is acceptable. So kiss my a** all you homos out there! Err, macam tak kena pulak ayat neh.

Persoalannya, dengan siapakah aku sedang berborak walhal kerjaku cumalah bersendirian? Ohh, silalah jangan membuat sebarang andaian tahyul dan cuba menakut-nakutkan aku walaupun malam ini malam Jumaat. Aku memang tidak takut ataupun sebenarnya pandai berpura-pura macho seolah-olah berani laa sangat.

Ini cuma perbualan minda aku ketika sedang mereng dan cuba mencari idea untuk menulis blog. Haha. Ya, aku perlukan terapi psikologi yang boleh mengeluarkan aku dari masalah social outcast ini. No wonder aku menghabiskan masa berjam-jam meneliti status facebook di wall orang lain semata-mata mahu mendrop komen barang sepatah dua kata. Oh, aku gila.

Jom kita nyanyi lagu Mila Gila. Maksud aku lagu Mila yang bertajuk Gila. Bukan Mila yang Gila. Mila tak Gila. Mila sangat comel apabila menyebut Coco Pie, Pai Dengan Marshmallow.

“Apahal lak bukak cerita marshmallow lak neh? Kata nak cerita pasal rambutan? Nak lari topik laa tu.”

Haha, cukup-cukup laa pasal rambutan. Aku bukan ada cerita panjang pun pasal sejarah rambutan. Entrinya pendek cuma. Alang-alang biarlah aku menyelitkan ia di sini:

RAMBUTAN



Soalan : Apakah yang berbentuk seperti bola, tapi bukan bola, berbentuk seperti telur, tapi bukan telur, dan berbulu lebat pula tu?

Jawapan : Rambutan.



Okeh, aku dah mula start mencarik pasal namanya neh.


“You got some balls Mr. Ajai!”

“Shadap yu! Tell me something that I don’t know.”



Hari ini aku short-circuit sikit. Esok kita kembali ke pencoretan entri yang normal ye? Sila laa jangan tak puas hati dengan aku lalu membuka page I Hate Wilayah Ascorp Blog di facebook.



~Please please please, Kamu jangan nakal~

7 KoMen:

puterikurekure said...

hahahaha!
ceria2 entri pagi ni. aku suka.

cik EPAL said...

oo Rambutan rupanya :D

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

puteritortoise : ceria ke buang tebiat neh? hahha...

epal yang manis sedap dimakan apatah lagi dibuat jus yang menyihatkan pula : rambutan namanya. rupanya... err...

AkuBukanSOFIAJANE said...

tak minat kembar n9 tuh.minat player yang len.kini main ATM =)

INDRA QIRANA said...

aku lebih minat ayu raudah lagi...

オテモヤン said...

オナニー
逆援助
SEX
フェラチオ
ソープ
逆援助
出張ホスト
手コキ
おっぱい
フェラチオ
中出し
セックス
デリヘル
包茎
逆援
性欲

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

afnie : khalid jamlus ke? dah kene pecat pong. kwang kwang kwang...

indra : salah topik neh bro. ahakhakhak.

Post a Comment

Any Comment? Anybody?