5.1.10

THIS IS PERSONAL

Three cheers for sweet revenge. Or sort of.

Dendam kesumatku semenjak 11 bulan yang lepas telah berbalas akhirnya. Dengan campuran telur, tepung gandum, gula pasir, serbuk kari, kicap pekat dan minyak masak, Encik Amarizal kini boleh berbangga kerana tersenarai sebagai mangsa projek tak berfaedah kami.

Terima kasih buat Acab kerana memahami perasaan hasad dengkiku ini. Aku memang jenis manusia yang tidak akan damai hatinya selagi ada hutang yang tidak terlunas.

Setelah dikira-kira, boleh dikatakan setiap kali projek berlangsung, aku pasti akan terkena tempiasnya. Baik Amri, Kamal, Acab, Pak Tam atau Norris yang menjadi mangsa sekalipun, aku jugak yang akan pulang dengan keadaan lekit-lekit dan bau kari. Yang itu aku tak heran, yang aku heran camne aku boleh dihempuk telur berulang kali? Muka telur sangat ke aku neh?

Okeh, aku tak dendam bab itu. Yang penting aku happy dan puas hati. Lantak laa walaupun di malam itu ada orang nak buat muka taik ala-ala tak puas hati. Ada aku peduli? Aku kan positif. Ahli dan founder PAPA Selamba gitu. Malas aku nak gaduh.



*Lihat bajuku. Ada kari kan?



*Ini baju baru dibeli. Diulang, baju baru. Nasib baik harganya cuma suku ratus.



*Muka terbehek. Padan muka!



*Sental, jangan tak sental. Minyak tuu…



*Body berkilat ala-ala bodybuilder.


Pasti ada yang tertanya, akan ada pusingan yang seterusnya ke?

Mungkin, mungkin ada. Sekiranya mereka masih tidak sedar akan kesilapan diri mereka.

Percayalah!

7 KoMen:

puterikurekure said...

:P

bau kariiiii!!!! bau telurr!!!! bluwek!

hehehe~

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

macam makan roti telur kat kedai mamak gamaknya!

Mak Su said...

hah? bermandi kari? eeiiooouuuu

Rizal said...

aku pon hati puas...

sedap gak baling telor kat muke ko..

muke baby face kan...

hahahahaha

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

maksu : ieyekkk

ijal : naseb huruf y tak diganti dgn i.

kalo tak, putus kawan! haha...

Mohammad Al-Aiman said...

damn
hot giler mamat jersey malaysia tuh!

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

ko mmg man!

Post a Comment

Any Comment? Anybody?