20.11.09

HMI : JOHAN MAWAS (SIARAN TERTUNDA)

Lagu minggu ini asalnya dinyanyikan oleh Encik Jason Mraz. Tapi ada pulak mamat melayu yang sebegitu rajin untuk meng-convert-nya menjadi lagu melayu. Wa caya laa sama diorang. Tak pasti siapa yang menyanyikan lagu dalam klip video yang akan aku paparkan neh. Kalo tak silap Encik Amri ke apa entah namanya. Tapi buat masa ini aku gelarkan sahaja beliau sebagai Johan Mawas, oke? Keh keh keh.



Bunyi memang kelakar, tapi agak sweet mesejnya. Good voice, and yet its still a bad lyric. Aku bagi 70 markah! (Suka ati aku je)

3 KoMen:

Mak Su said...

maksu suka layan lagu twinkle2 starry starry sky

^inas^ said...

wow.
cool la.

best nye dpt buat clip sempoi mcm ni.

ko tau buat x. buat la satu.

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

maksu : saya suke layan lagu london bridges falling down versie fergie. ye, dan suke tgk mtv-nya sekali. :P

inas : ish, neh keje budak grafik neh nas. aku mane reti. aku baru nak belajar buat subtitle ari tu pon dah kantoi....

Post a Comment

Any Comment? Anybody?