19.11.09

SNIPPET

Hari tu member aku ada pergi ke Kelantan untuk kenduri kahwin.

Beliau sempat menangkap gambar ini:





Saja je aku nak menayang. Lalalalalala…

~TAKBIR!~

7 KoMen:

Mak Su said...

ni yang buat maksu nak jadik model iklan ni....

kak wos said...

kat kl, mimpi la nak tgk iklan cenggini!
yg bersepah gambor maya karin!
ngahahaha!

Nazra~ said...

simple ja kn tp maksud mendalam...

DilOt said...

kalo kat tmpt lain...mcm2 iklan yg keluar..tp tak bw maksud pun..alahai..

^inas^ said...

aku nak letak kat taman perumahan aku la...

Mohammad Al-Aiman said...

patut tambah satu signboard lg
berbunyi begini :
kelantan, lahirnya pengganas bola sepak
haha
=D

gurau-gurauan saja di ptg2 hari

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

maksu : kat kelantan mmg diperlukan model iklan pakai tudung neh maksu. kalo tak dorang suruh maya karin pakai tudung, rase cam geli pulak menengoknya.

kak wos : setuju! kat sane pon ade gak, tapi cam saya cakap td, tetiba je iklan celcom maya karin pakai tudung. wakakakaka...

naz : mmg 'dalam'. dan 'makan dalam' juga untuk diri aku...

dilot : keh keh keh

inas : takkan nak ganti gambar nik aziz ngan zambry plak? tak kena, tak kena...

aiman : nak gurau pi surau! kah kah...

Post a Comment

Any Comment? Anybody?